Kwaliteit bij De Zorgbutler

kwaliteit zorgbutler

Open en eerlijk

Bij De Zorgbutler is het bieden van kwalitatieve zorg een essentieel streefdoel. Open dialoog en korte communicatielijnen – rechtstreeks voortvloeiend uit de kleinschalige aanpak – zijn hierbij van cruciaal belang. Er wordt elke dag hard gewerkt om dit voor mekaar te krijgen.

Klachten

Het kan echter zijn dat u toch niet tevreden bent. Als dit zo is, dan willen we u in eerste instantie vragen om de zorgondernemer van de desbetreffende Zorgbutler hierover aan te spreken.

Zit u met een klacht waar u onderling niet uit raakt? Dan kunt u via de website van uw Zorgbutler contact opnemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Alle individuele Zorgbutlers beschikken over een klachtenregeling die voldoet aan de vereisten van de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg). Deze regeling dient om onvrede en klachten op een effectieve, laagdrempelige en professionele manier af te handelen.

Complimenten

Bent u tevreden over de Zorgbutler? Dat horen we uiteraard ook graag!

Laat het ons dan weten of geef een beoordeling op ZorgKaart Nederland of op de Facebookpagina van de Zorgbutler.

Delen: